bondens


hittade lite solglasögon, de två övre, på bondensloppisen i lördags.
hittade mycket fint där
johanna

AL

för cirka ett år sedan var jag på fotografiska och kollade på uställningen med Annie Leibovitz.
tycker att hon är bra, mycket.
och idag har jag kikat på hennes bilder igen, fast då via bok.
jennifer.

discopant

köpte ett par discobraller på aa för några dagar sen.
johanna

popaganda



hejhej hörrni. i helgen har jag varit på popaganda, gått på loppis. blivit med vinylspelare
och flyttat in i en lägenhet. fast kommer bara bo där ett tag. lite såhär såg det ut iallafall.
johanna

.

jag har precis flyttat ihop med två kompisar.
vi har en helt otroligt fin liten femma i Stockholm,
med öppen spis och två min till vattnet.
och jag gjorde en fin tavla till mitt rum.
jennifer.

the harmonicas play the skeleton keys and the rain


såhär ser jag ut just nu ungefär.
johanna

you're the life of the party

i våras någon gång.
när johanna spelade på en klubb.
jennifer.

110822

den här ska jag koka pasta och färskpotatis och sånt i när jag flyttar hemifrån.
johanna

blues


fina skor från whyred.
johanna

2005

litkes.
en ny fast egentligen gammal tidning.
från 2005.
jennifer.

Aug. 20

imorgon är sista dagen på mitt sommarjobb. sen är väl sommaren slut ungefär
men det gör inget. hoppas att hösten inte blir så kort bara. hoppas att den
blir lite som den här filmen. ni måste se den. typ nu på en gång.
johanna

hästhage


jag och fredrika filmade lite i en hage igår. här är några bilder.
johanna

kalender


köpte en kalender. såndär som man får göra en framsida själv. och såhär blev den.
skulle också vilja ha en såndär skrivmaskin.
och såna där skor alltså.
johanna

glass in the park


en annan bild från förra helgen föresten.
johanna

14


en skjortgrej jag köpte på second hand för två år sen kanske.
och kom på att den är ju ganska så fin
johanna

dancing bullet


är det höst nu?????+
johanna

förra helgen


fredrika i sina fina skor.
johanna

från en till en annan

festival.
sommarens första festival Dans Dakar
och nu imorgon nästan sommarens sista.
WAY OUT WEST.
jennifer.

gets lost dans le metro


framkallade lite film idag. fast det var mest ta-slut-på-siffrorna-i-engångskameran-bilder.
och så har jag köpt en popaganda-biljett(!!) nu ska jag bara dricka te. köpte världens godaste
lösviktste för ett tag sen med jordgubbsbitar i.
johanna

21

igår fyllde jag 21.
firades på många olika sätt.
blev bjuden på otroligt god lunch
fick en egen bestämd middagsmeny lagad åt mig
och sist men inte minst
fick fira hela kvällen med alla mina absoluta bästa vänner.
jennifer.

en ny




en ny favorit. randig tröja. och nya shorts. från röda korset.
(och en massa grattis till jennifer som fyller år imorgon!!)
johanna

lost highway


där jag bor kan man åka ett fint gammalt tåg in till uppsala. åkte det hem för några
dagar sen. borde göra det mycket oftare. känns verkligen som att åka lite i tiden.
johanna

en väldigt liten klänning

en sneakpeak på en klänning jag håller på att sy.
ska bli en vit krage på det.
antingen en rund eller en vanlig.
hmm..
jennifer

sushiölparkcaféklubb





fint häng igår med dessa tjejer i stockholm
sushi,öl,park,café,klubb
sånt som är bra.
johanna

the dress

ALLTSÅ KLÄNNINGEN.
Köptes under Emmabodafestivalen och finns inget plagg jag älskar mer.
jennifer.

DD

Sådär, två månader senare har jag framkallat mina bilder från dansdakar.
Visar bättre sen.
Jennifer.

11h30


har ett alldeles för litet skrivbord och letar efter en lägenhet att bo i. i stockholm gärna då.
men det går sämst. så om ni vet nått litet skrymsle jag kan bo i, säg till. eheh.
johanna

meantime life outside goes on all around you



såhär såg jag ut idag. blev lite höstpepp faktiskt.
fast tröjan hade jag bara på mig på morgonen.
johanna

DEADSTOCK/LACEUP


fina grejor från american apparel
johanna

this longplay

älskar tradera ibland hehe.
nu fattas bara en sån här.
johanna

emmabouda

Emmaboda. Misären var total. Men det var jävligt nice ändå.
Bäst var ändå Museum of Bellas Artes.
Nu kommer jag åka hem till Stockholm. Inget internet och tror inte jag pallar köpa heller.
Så får se när jag är tillbaka.
jennifer.

RSS 2.0