D

ny favoritskjorta från weekday second hand.
johanna

high for this

mmmmm.
jjjjjen

WALDERSTEN365

köpte världens bästa bok av jesper waldersten för några dagar sen
vill måla hela höstlovet.
johanna

POP#2

lite mer från pop. hoppas ni haft en fin helg. jag har varit med på klubb och
spelat skivor. blåst upp heliumballonger. dansat runt i min nya kjol.
ätit pizza till frukost och tittat på film.
johanna

RUNNING/HOME

köpte en blå sammetskjol på aa (vill typ aldrig ta av mig)
och en tröja på myrorna i ropsten idag.
johanna

ssssss

en tröja jag slängde ihop igår kväll.
jen

POP


mer tidningar. det finns massa fint i
senaste pop magazine.
johanna

thingk

ja jävlar vilken bra dag.
hängt med johanna och ätit sushi.
läst lite LULA.
jennifer.

lördag

hade en bra lördag efter hallovinfest hos jennifer.
vi gled mest runt och jennifer hade en fin
mockaskinnjacka. och jag längtar lite till
retromässan. fett ja
johanna

ballons

idag har jag typ kännt mig bakis sen helgen.
"bakisterapin" har varit att sy.
sydde mig bland annat en spetstop med en liten polokrage.
jennifer.

SEP/OKT

såhär har jag sett ut lite senaste tiden
johanna

nd

bilder från en bra helg för någon vecka sedan.
den här helgen verkar bli lika bra om inte otroligt mycket bättre.
jennifer

klubb.

fotade lite på en klubbpremiär
och en klubbbeggravning.
johanna

19

köpte världens bästa tröja och jacka igår.
johanna

eat the document

eat the document/////
johanna

16

dör trötthetsdöden över att jag vaknar nollsex tjugo varje morgon.
men snart kanske jag ska flytta.
johanna

inkl

EN video jag kom att tänka på.
jennifer

SHAPE SHIFTING


invigde mina nylimmade gamla skor och de gick inte sönder på hela dan!!wohaaaaa
johanna

14

fina lilla klänningen ska jag ha på mig idag.
jen.

those days

SOMMAR SNART VA????
jennifer

IGÅR



såhär snygg var jennifer när jag träffade henne igår.
vi pratade om att åka och jobba i london i sommar
och roadtrips i usa. det vore ju nåtttt
johanna

LES AMOURS IMAGINAIRES




bästa filmen som jag äntligen köpt.
johanna.

110610


brukar rita lite i min anteckningsbok på på tåget hem
johanna

aaaa

sitter justjustNU och kikar i min kompis bok
PORTRAITS av MARIO TESTINO
jennifer.

TEEN DREAM

beach house. fint att lyssna på i höstregn
johanna

mmja

åh. jag bara jobbar och jobbar.
men iaf, sytt en ny fin klänning med liten krage
och klickat hem kragsmycken från asos.
jennifer.

paketmåndag



fick lite skivor på posten idag. sånna där som jag velat ha ganska så länge men aldrig
orkat köpa.
johanna

RSS 2.0