BOB


nu åker jag igen. kan liksom inte missa bob dylan på festival. ses på söndag.
johanna

4


hittade bra timberland-kängor på en marknad för 4 euro. ska nog aldrig ta av mig dom i höst.
johanna

10 dagar i frankrike



är hemma nu. frankrike såg ungefär ut såhär. hängde på stranden, använde mina moheda sandaler
som jag glömt bort att jag hade. firade midsommar, läste räddaren i nöden + en jäkla
massa nutellacrepes och second hand marknader. bäst.
johanna

all day

har varit lite torka här.
varit bortrest. firat midsommar. osv.
härligt.
idag har jag hängt med kossor.
jennifer

DIRT.

en liten blommig polosak.
jen.

18

ut i natten.

to france


nu åker jag till frankrike i tio dagar. tänkte bada, gå på marknader, äta macarons och sånt.
vi ses snart!!
johanna

17


hittade bästa stickade tröjan från monki som jag kan ha alla sommarkvällar från och med nu.
johanna

1990

jag gillar att känna mig som tagen ur ett beverly hills avsnitt.
typ det här och ett par levis jeans. känns bra.
jennifer.

notes



just nu packar jag
johanna

13

lite mer av mina skor och nya djurblus.
jen.

idag




träffade jennifer som är i uppsala några dagar. vi tog en second hand runda,hittade lite bra grejer och drack iste. sånt man borde göra varje dag.
johanna.

juni



gillar mammas gamla shorts och body.
johanna

dream of life







såg den här dokumentären. finast på länge.
johanna

dress


kom på att jag inte har några klänningar. typ alls. jag vill ha massa fina små sommarklänningar och låtsas att jag bor i nån fransk 60 tals film. det här är iallafall en av de få jag äger.
johanna

trädgården

bild från modevisningen.
i mina orangea jeans.
jennifer.

re


gammal bild.
johanna

universitet och crystal castles


dans dakar var finfint. fast hur varmt som helst på dan och hur kallt som helst på kvällen.
johanna

!

vaknar tidigt, full av förväntningar.
jen.

X4



i tisdags var jag i stockholm. träffade frida och hittade fyra fina saker på second hand. och så gick jag på jennifers skolas modevisning på trädgården som var himla bra.
johanna

tusch




har målat med tuschpennor,lyssnat på bob dylan och ätit ostbågar hela dagen. nice dag.
och så peppar jag till dans dakar.
johanna

DANS DAKAR

imorgon är det dags för Dans Dakar.
kommer bli hur bra som helst.
tänkte slänga på mig något i stil med detta.
skinnkjol och förmodligen något djuriskt linne.
jen.

RSS 2.0