001







klubben. typ det roligaste jag gjort. fast jag hade feber.

johanna.

M/W


köpte byxor från weekday idag och framkallat film. hejhej.

johanna

FÄRG

JAG har lov.
det firar jag med en jävligt lång kofta och gott bröd.
jennifer

JA

igår var det fest.
johanna och jag.

DAYXXXX




hittade ett par fina örhängen för fem kr och en jacka idag.

johanna.

PORTMANTEAU


ph.
är helt död. imorgon är det premiär för en nation-klubb jag varit med och arrangerat lite. kommer bli sjukt kul. och ni som bor i uppsala. kom!!!

johanna.

HAIR

det hänger en hårig kofta på tork i mitt badrum.
den ska få bli lite längre och med det mysigare.
jennifer

ACNE


acnes visning. gillade byxorna ovan och skorna. skorna med silverrämmar var väldigt fina.

johanna.

ISSUE#3


vill också ha det såhär/ I SNAP U.

i

köpte en väst i Karlstad.
jen

let me go

Försenat tåg och jag köpte tidning i Karlstad då.
Fick lyssna på gitarrspel och sång av fyllon, samtidigt som jag läste om Lykke Li.
Ganska mysigt.
jen.

LONDON


hej jag vill också åka till london. typ nu. jättemycket.
ph. anywho.

johanna

NO31


lite glitter

johanna.

NÅGRA SIDOR






ur oyster magazine jag köpte i måndags. älskar mittenbilden.

johanna.

07:38

alldeles för mycket tid tidigt på morgonen.
jen

AWAY

Imorgon ska jag till Uppsala och efter skolan på fredag åker jag till min syster i Karlstad.
Second handes mecka har jag hört.Något för mig i sådant fall.
Lite saker ska med i väskan imorgon alltså.
jen.

IDAG





idag åkte jag tidigt tåg. provade creepers som inte fanns i min storlek.
köpte en jacka på weekdays second och en tidning. och en biljett
till dans dakar. typ gladallahjärtansdag på mig själv. och på er!

johanna

FORTH

OKEJ.
Har köpt biljett till Dans Dakar den 4 juni.
KOMMER BLI SÅ SJUKT BRA.
Hoppas fina lilla johanna också hinner köpa innan alla biljetter försvinner.
Då blir jag glad.
jennifer.

HELLO

hm, köpte en vit/svart byxdress för 45 spänn.
den är fin och enkel.
jen.

∆∆∆∆∆




1,2,3,4

ikväll ska jag leka lite dj hehe. pepp!!
johanna

2.11


lite saker jag skulle vilja ha. ska nog köpa de där skorna på måndag <3


johanna

MOVE

JAG ORKAR INTE GÅ TILL SKOLAN I DET HÄR VÄDRET..
och det behöver jag tydligen inte heller. Snöstrom och hela Stockholm står stilla.
Inga bussar går och strömavbrott på gröna linjen.
Jag tar helg nu.
Och ett litet halsband på det.
jen.

FALSTERBO

Falsterbovillorna, villor ritade av Josef Frank under 1920-30 talet.
Jag vill bo i dom, allihopa. Snälla.
jen.

☆☆☆☆☆





köpte en randig baddräkt på h&m och en transparent tshirt på bikbok. halsbandet är från en marknad i frankrike som jag borde använda oftare.

johanna

FFFFFFEB


jag gjorde en till lista med lite låtar, här

johanna.

jj

Hittade en bild från förra vintern på oss.
Då Johanna var rödhårig och jag fortfarande bodde i Uppsala.
jen.

SAN FRAN

Lite skön tröja.
jen.

BUTTON UP



i helgen såg jag ut såhär
skjorta och shorts från AA och väska second hand

johanna.

MAT

BRA HELG. MAT.
Goda varma mackor.
jen.

SIX MINUTES


den här fanns på ebay för en stund sen.

johanna

LUDLOW




åh jag saknar vintagebutikerna på ludlow street så himla mycket. vill bara vara där nu.


johanna.

TEN

Jag gillar 10 % på Topshop.
För jag köpte skor där idag.
Jennifer.

DIANA


jag måste ha de här byxorna/jumpsuiten. fast jag hoppas lite på att det är byxor.
diana orving, rodeo.

johanna.

YOU


Under dom här två dagarna, då jag har knarkat knäckebröd, har jag faktiskt också sytt ett par shorts.
Sparade second hand byxben. Mocka och skinn. Brunt och senap.
Gillar resultatet.
jen.

3 AM.



idag hittade jag ett par fina skor på din sko. en svart tröja på h&m och en skinnväska på second hand. bra dag!!

johanna

TUESDAY WITH THE LOCAL FIRM

WELL DONE THE LOCAL FIRM, YOU MAKE ME LOVE GREY.
FROM THE SHOW AND BEHIND.
JEN

MM


det här var så fint. älskar materialmixen och färgskalan.
christina wessén/beckmans.
rodeo.

johanna

MIXED


idag har jag på mig den här tröjan. köpte den för länge sen på myrornas.

johanna

TUESDAY WITH BECKMANS

BECKMANS VAR HUR SJUKT BRA SOM HELST.
KOLLA
http://rodeo.net/blog/2011/02/beckmans-hostvinter-2011/
.jen

TUESDAY


LÄNGTADE EFTER MODEVISNINGAR, SJÄLV, IMORSE FRAMFÖR DATORN.
jen

RSS 2.0