four winds

bra jacka i fuskpäls med luva.
johanna

28

en luddig body från röda korset.  hittade två asbra
jackor också som jag måste visa.
johanna

pop&bon.

lyssnat på den här låten och läst tidning idag.
jen

lands

hittade en ensam creeper på botten av en damm för ett tag sen
fast jag tog den inte eller så.
johanna

dog day afternoon

känns som söndag. ritar. äter valnötsbröd.
bakiskollar på idol.
johanna

fffffffffffff


hittade den här klänningen i lördags också för 75 kr(!!!!)
BÄSTA KLÄNNINGEN.
johanna

easss

jobbvecka.
lite enkla plagg jag sytt nyligen.
jen.

24.

ett kollage jag gjorde igår. pysslar lite inför julmarknaden på vår skola.
johanna

wild horses.

en polo jag hittade på myrornas i lördags.
johanna

we´re dreaming

det absolut finaste chiffongtyget jag någonsin kommer att köpa.
ser typ ut som att johanna gått lös.
det blev iaf en stor sak att ha på sig.
som jag definitivt kommer att gå runt i nästa sommar.
jen.

sleep.


det här vore också nice. måste lära mig somna tidigare.
johanna

nu

såhär skulle jag vilja se ut just nu.
vara just där.
jen.

19

bästa plagget!!!!! och bästa helgen.
johanna

fridayfridayfridayfridayfridayfridayfridayfridayfridayfridayfridayfriday

fredag. underbara fredag. bakar bröd. väntar på vänner. stökar i mitt rum. dricker vin.
vad mer kan jag säga.
igår var det torsdag och jag var på movie malls utförsäljning av deras kostymlager.
såklart kom jag hem med ett par sandaler och en fetttttt snygg tshirt till min pojkv.
jen

16.

orkade inte ta nån bild så jag ritade istället. och ungefär såhär såg jag ut när vi målade
i skolan idag. blus från american apparel. tröja och velourleggings från monki.
johanna

115

LEDIG.
Hängt med Johanna och sytt massa.
OCH köpt en HELT okej tröja på Weekday second hand.
Dyr, men värt.
jennifer

imaginary future


lite bilder från förra hösten och just nu vill boka en enkelresa
till san fransisco och bila upp till new york. måstee.
johanna

cccccc

cloooose up.
leopard creeepers.
JAAA!
jen.

20.


fyllde alltså 20 år igår. kan äntligen köpa eget vin öl och allt vad det är och sluta tigga av andra hela tiden. näråå. känns inte så speciellt. vad som var speciellt var fina canon G12 jag fick(!!)
brining it all back home, skorna och lite andra saker.
johanna

third time around.

i fredags. fina bob och massa rödvin och gamla stan
heheh. nu ska jag försöka göra något av mina sista
tio minuter som tonåring..xxxxxx
johanna

from england

fick en tidig födelsedagspresent igår av mamma. fast
jag var med och fick välja hehe. bästa bästa
och det var hur fint som helst i fredags.
johanna

530


haft en bra helg.
köpte bruna mellanhöga dr.martens och lite sånt.
jen.

41111

bob och hotell i gamla stan med mamma ikväll. åh bra dag.
johanna

the days


Lite blandat.
jen

this escapee was never gonna stay

har bästa höstlovet. läser. målar. dricker öl på nation.
tittar på film och gör om lite i mitt rum.
johanna

bxxxxxxxxxxxx

slängde ihop ett par shorts igår.
i jeans.
typ jeans i batik.
jen...

förra lördagen

var hemma hos johanna i min klass förra helgen. och hon bodde
så fint så jag dog tre miljarder gånger ungefär.
johanna

RSS 2.0