120131

gör massa roliga grejer i skolan
johanna

things just don't grow if you don't bless them with your patience

hej hörrni. senaste tiden har jag handlat en massa möbler
jag ska nämligen flytta hemifrån(!!!!!!!!!!!!)

friday

min fredag. kan man säga.
jen.

beb

massa bara händer. ena dagen är man ingenting, andra dagen är man helt plötsligt faster.
så i brist på inspiration, en tröja från urban outfitters.
jen.

120114

shorts och kjol från american apparel (kunde inte bestämma mig heh). mammas gamla blus. dr martens
johanna

the prettier a girl is, the more nuts she is, which makes you insane. you're probably nutty coo coo crazy.


om ni inte redan har sett den här filmen så måste ni göra det
johanna

under the bridge

apropå mocka..
en mockakjol från weekday sec. och mockahatt från urban outfitters.
+ glittertröja.
i sommar SKA jag ha det här på mig.
jen.

same

lite bilder från min tumblr.
ha en fin fredag!! jag ska dricka vin och se på film
johanna

120118

ny mockakjol, glittrig tröja och docs. vill ha fredag nununu
johanna

mixd

blandade saker jag gillar.
nysydda glittriga klänning tex.
jen

jan 18


är fortfarande sjuk. kollar på roliga filmutbildningar jag vill söka nästa år och lyssnar på den här.
johanna

i want.

ibland drömmer jag mig bort här
jen.

some changes you can't control and others you can.


nya jeans från beyond retro. längtar till våren.
johanna

vecka två

gjorde screentryck i skolan den här veckan och i helgen var jag med jennifer och min kusin fredrika. vi har hittat fina kläder på second hand. ätit massa gott och dansat på strand
johanna

15

en bråkdel av alla skor jag köpt under 2011.
jen.

around synchronized

lite bilder från när jag gjorde några tygpåsar i fredags. nu är jag sjuk och lyssnar på sånt här.
johanna

tisdag

AA polo och silvriga shorts på.
jen

120108

såhär såg jag ut igår. ny kjol från myrornas och dr martens
nu blir det tårta för mammi fyller år!!
johanna

and there was you and there was a fox


nytt halsband och världens finaste lilla rävring som min klasskompis Mimmi har gjort
johanna

saturday

såhär ser min kompis matildas naglar ut just nu.
otroligt fina naglar.
jennifer

januari

hälsade på jennifer i stockholm igår. vi lekte med tomtebloss och drack öl och var på klubb.
brabrabra torsdag
johanna

120105

snygggg
johanna

bag

min fina nya ryggsäck.
jen

september oktober november december

har haft en superfin höst/vinter.
johanna

somewhere.

det här var de bilder jag hann ta på nyår, när vi väntade på ett tåg.
johanna

2011

lite 2011.
jen

nytt år.

mitt nya år började med glitterfest.
jennifer.

RSS 2.0