2010/2011






en glittrig klänning som jag köpte på en marknad i frankrike för 1 euro.

+ ha en fin nyårsafton nu!!!!!

_johanna

I SEPTEMBER





den bästa resan jag gjorde i år var nog till new york i höstas. det var hur bra som helst och jag vill bo där för alltid. nästan.

_johanna

SY BYXA

Vi sydde byxor idag.
. jennifer

DISCOKULOR




_johanna

OYSTER 31


det här är lite av vad jag kom med efter en sväng till stockholm igår.

_johanna

BERLIN

Berlin i oktober.
Skulle gärna åka tillbaka nu.
Göra om vissa saker, göra andra saker, leva livet.
. jennifer

LOPPISBOKEN



jag har haft en finfin jul med massor av vita chokladtryfflar, mys och fina presenter. jag fick bland annat den här boken och jag fick sån lust att gå på loppis och hitta en fin liten prickig kopp eller en gammal polaroid kamera..

_johanna

LITE HUR JAG SÅG UT/2010







ungefär såhär såg jag väl ut i år. vintagejackor, slitna jeansshorts, stråhattar, pappas gamla solglasögon, stora koftor, acne-hotpants och världens bästa gräddvita linne från carin wester (på sista bilden)
jag har ju en himla massa mer kläder och massa årets fynd och sånt jag skulle vilja visa. men det här får räcka just nu.

och så får ni ha en jättefin jul.

_johanna

WISH#2


CARINWESTER/WENDYNICHOL/ILLEVESTA/MARIABLACK

_johanna

I MOLN







_johanna

MODE

ETT LITET SMAKPROV.
.jennifer

10 EURO

ÄNTLIGEN.
MODEVISNINGEN AVKLARAD.
LOV.
IGÅR PÅ MODEVISNINGEN HADE JAG PÅ MIG DESSA SKOR FRÅN EN MARKNAD I BERLIN.
. jernnifer

TOO ICY


magdalena frackowiak i muse. vill ha det numret.

_johanna

++++


och såhär såg jag ut igår. kappa valentino, second hand. docs. mössa weekday.

nu ska jag nog bara dricka te och kolla mad men

_johanna

SUMMER MOOD



igår drack vi lite öl och såg best coast spela på debaser, det var finfinfint.

+ jag filmade lite.

_johanna

DJUR

Fjädrar mmmmm. fint.
.jennifer

ÖNSKEÖNSKELISTA


det här vore också fint att få under granen. fast allra mest behöver jag en ny kamera.

_johanna

NOVEMBERDAGAR



jennifer.

_johanna

TID FÖR ANNAT

Kom precis hem från skolan.
Massa att göra.
Men vad gör man.
Tar fram nyinköpta Bon och kokar en kopp te.
.jennifer

NORTHERN HEARTS



fint tak som jag såg på någon nation i uppsala.

_johanna

PEPP

KÄNNER PEPPEN!KOM!
.jennifer

ACNE/CERRUTI



jag skulle vilja ha en lång transparent kjol. måste hitta nått fint tyg eller så.

+ här är en lista som jag gjorde för några dagar sen.

_johanna

BLURRED LINES




fint från saga och emilie.

_johanna

EN TORSDAG I NOVEMBER.




_johanna

GLASÖGON


jag tänkte att jag kunde börja med att visa min glasögonsamling. det har jag tänkt göra länge, men det har liksom inte blivit av.

_johanna

OCH DRÖMMEN

precis vad jag pratar om.

OCH JAG

JENNIFER.
20 åring som flyttade till Stockholm för att plugga det bästa som finns.
Sömnad och mönsterkonstruktion på Tillskärarakademin.
För tillfället är det sommaren som drömmarna går till.
Barbent i shorts på festival med alla sina vänner.
Det bästa som finns.

JOHANNA



JOHANNA:19 årig student som tycker om att illustrera, fota analogt och spendera alldeles för mycket tid i mysiga second hand affärer. och vill just nu bara spola fram tiden till nästa höst och gå bild och grafisk form på nyckelviks.
Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0