MONDAY

Första dagen av modeveckan och Dr.Denims modevisning.
KUL tycker jag. Massa folk. Rörelse.
Dock inte så snygga kläder, men snyggt hår på tjejerna.
Imorgon blir det tydligen både Beckmans och The Local Firms visningar.
jennifer

skins


Har gjort på senaste.
Insett att mina älskade kängor behövts putsas.
Letat fram mina läppstift, så att dom inte ligger och skräpar och glöms bort.
Köpte lite kläder på AA. Röd sammetsbody och turkos skjorta i chiffong.
jen.

NOT IN LOVE


det här hade jag på mig när jag var ute och dansade i fredags

johanna

MIRRORS


ph.
kan inte sluta lyssna på den här låten.

WEEKDAYSS


weekday har en massa fint till våren. här.

johanna

28.


jag känner för det här just nu.

johanna

MODEVECKAN

Okej, nästa vecka är det modevecka i Stockholm.
Jag ska gå på Dr Denims OCH The Local Firms modevisningar.
Sedan finns ju Cheap Mondays livestremade, helt okej.
MEN..VAD SKA MAN HA PÅ SIG?!
Köpte dom här mockabyxorna idag och sydde om dem till shorts. Kanske?!
jen

TUMBLR


jag gjorde en såndär tumblr. mest bara för att samla bilder som jag har. och det är väldigt många. så slipper jag leta runt i mina mappar på datorn. ni hittar den här.

johanna

BLACK/GOLD

create avatar

solglasögon, american apparel. jag vill ha alla.

johanna

KATE


sitter i skolan och leker lite.
jennifer.

WEEKFUN

SÅHÄR KAN DET SE UT LITE PÅ MASKERAD.
WEEKFUUN.
JEN

NYTT




även jag hittade en skinnjacka i helgen. jag och jennifer är ibland läskigt lika hehe.
den är mörkblå och jag fick den för hela fem kronor.

johanna

EN TILL


jag gillade det här. style.com

johanna

ghost

efter ett halvt år ville mina solglasögon bli hittade.
på min kompis skrivbord i ett solglasögon fodral som hon aldrig använder.
där låg dom. nu är jag hel.
och i lördags köpte jag en body på second hand, lite sådär genomskinlig.
jennier.

ALEX AND CHLOE


fina halsband, härifrån.

johanna

don´t make me

Köpte en skinnjacka igår.
jennifer

RUN DEEP RUN WILD




såg ut såhär igår. allt är nog second, hehe. hoppas ni haft en fin helg. jag har varit på loppis hela dagen.

johanna

LITE KILLAR


paul smith ss11

johanna

P3



ph: ina nederdal, michaela heim.

nu peppar jag framför p3 guld galan med godispåse.

johanna

MASKERAD

För något år sedan var jag på maskerad. Temat var 60-tal.
Ikväll är temat fritt. Och just nu väntar jag på att min vapendragare Sailor Moon ska bli klar.
jennifer

VILL SE UT SÅHÄR IDAG


ph.

och här har ni en liten fredagslista. x

johanna

ROAD



openingceremony/vpl/undergroundcreepers/monki/pamelalove/3.1philiplim/illesteva

johanna

VIRKAT

okej. om jag gillar ett tyg så gillar jag det.
har idag sytt en fin sommarklänning och en kort topp med vida ärmar i ett beiget virkat tyg.
OCH i och med dessa kreationer, sydde jag mig i mitt finger. AJ.
jennifer

HILLHILLLHILLLHILLHILL



jesuismaya.blogspot.com/ lysanderscamander

jag gör ingenting förutom att lyssna på den här låten om och om igen.

johanna

WOOYOUNGMI


fint på killar

johanna

17

Middag är bra, speciellt bra när den är spenatsoppa.
Middag är ännu bättre när jag fått ett brev av min Mormor som jag kan försöka tyda under tiden jag äter.
Idag har jag planerat inför kommande maskerad i helgen.
jennifer

BLACK SWAN


natalie portman är så fin i den här filmen

johanna

J PLATFORM

dom här skulle vara fint att ha i vår. chacharel/opening ceremony.

johanna

KUL

tyckte det var lite kul, det där med kladdkakan och fångarna.
annat som är kul är att jag ska till Paris på klassresa i vår och till London i april.
och vad mer, jo att jag förmodligen ska till Barcelona också.
och jag kallar mig själv för miljömedveten. sämst, men ändå bäst.
.jennifer

TVÅ RUM OCH KÖK


en lägenhet på bondegatan som jag skulle vilja bo i.

johanna

SMARAGD

sydde ett par smaragdfärgade sammetsshorts iförrgår.
.jennifer

and now what.


sådär lagom ensam på tunnelbanan.

+



hittade en tshirt  från dior på röda korset som jag klippte till och så hämtade jag ut en fin kamera.

johanna

sisters

Är utvald att delta i Sisters designtävling.
Trodde inte att fotot skulle komma upp någonstans, men här är det iaf:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=118676161539545&set=o.142167709168693
Gilla fotot så hjälper ni mig lite.
.jennifer

INTRO


åh jag kom in på kursen jag sökte på berghs. illustration intro. glad!

johanna

/MARIGELA


touristmagazine/marigela.

johanna

SOL I JANUARI

För några veckor sedan köpte jag ett par solglasögon på second hand.
Kändes extremt bra.
Sådär i december mörkret.
.jennifer

HALSDUK



halsduken jag köpte igår på myrorna. stor och bra så man kan ha den som en liten cape nästan.
nu måste jag skriva tenta. xx

johanna

HUMAN CONDITION



ph.

anmälde mig till en kurs på berghs. får se hur det går
+ köpte en svart halsduk som jag kan visa imorgon.hejhej

johanna

SMYGTRÅKIG

Åh, ibland händer så mycket att man inte hinner landa.
Därför kommer här kommer lite tråkiga bilder, då min hjärna inte orkar fungera och fokusera.
Hoppas det godtas ändå.
.jen


POLARIOD SWINGER MODEL 20


budade precis hem den här fina saken. det var någon som tävlade med mig i sista minuten men jag fick den. åh. vill bara ha den nu.

_johanna

JAG VILL HA



ph.
sånna här skor, bara ben och vår.

_johanna

5

Satt och bläddrade i en tidning som jag och Johanna fick när vi var på vernissage.
Gillar fina bilder. Och Johanna är så duktig på sånt.
.jennifer

SAMLA

en sak jag gör.
det är att samla på mumin muggar.
jennifer.

NUMB


openingceremony/stevemono/carinwester/pamelalove/illesteva/paulandjoe

_johanna

LINA SCHEYNIUS POLARIOD


ph.

fredag

Lite utav dagen.
Gjort supersoppa.
Valt kläder i år.
Nu förfest.
.jennifer

OYSTERMMAG





oyster mag som jag köpte för ett tag sen.

_johanna

SOUTH FRANCE



frankrike i somras, vill ha lite värme nununu

_johanna

M

En klänning jag sydde för ett tag sedan.
.jennifer

SOPPA

Idag har jag lagt bönor i blöt.
Soppa imorgon.
och, äntligen tillbaka i Stockholm.
.jennifer

SMAERDDREAMS

det finns mer här

_johanna

SITTING IN THE BACK AND TALK TO NO ONE





jag hittade världens varmaste mockanånting jacka på myrornas igår, för 105 kronor. helt okej. och jag slipper frysa.

_johanna

CREEPER



1,2
skulle vilja ha lite sånt här också.
_johanna

IGÅR

Igår var jag på röda korset. 50% på allt. Känns helt okej.
På kvällen bakade jag scones.
.jennifer

STRÅHATT

om jag fick ha stråhatt nu.
jennifer.

NÅGRA DELAR AV MITT RUM





_johanna

SPRAYFÄRG


jag lät min pojkvän gå lös med sprayburken idag.
ett par skor jag visste att jag aldrig skulle använda.
blev helt klart användbara.
till sommaren.
jennifer.

LISTA 2011


# åka till barcelona
# se beach house live
# bli med carin wester skor
# way out west
# flytta till stockholm

_johanna

MER


1011

NYÅR.
jennifer.

RSS 2.0