8 dagar

skorskorskorskorskor.
skor är bra om man vill bli glad.
får aldrig nog av skor.
je.

tre

johanna

blue

såhär såg jag ut igår. hittade en fin blå ormklänning på röda korset
johanna

the birds

igår kväll.
sofia & jag.
jen.

over my dead body

hängt med johanna.
och köpt nya skor på sko uno.
helt okej va?
jenn..

electricity

firar att det nästan är vår med mammas gamla levi's jacka och jeans.
åhhaa kan det inte bara vara april nununu.
ps. här har ni en ny lista
johanna

lite mer lokal 78


ni kan se mer av mina bilder jag ställde ut här
johanna

and as we drove away from there she looked at me and she smiled

två skivor jag köpte förra veckan <3
johanna

i´ve lost

idag tänker jag bara vara hemma och ha den här låten på repeat.
jen.

torsdag

träffade Frida och Minda och hängde upp mina illustrationer och tryckte tygpåsar för Lokal 78 imorgon
är så pepp!! (och jag dör på Fridas skor)
johanna

postcards from penguin

kköpte en fin utgåva från penguin books för ett tag sedan. 100 vykort med gamla omslag.
johanna

16

börjar min torsdagsmorgon med lite first aid kit och glitter.
jen.

LOKAL 78


på fredag öppnar Lokal 78 som Frida, Minda och Nora står bakom.
Jag ställer ut mina illustrationer och säljer tygpåsar.
kom förbi och häng!!
johanna

poff

en vårjacka jag sytt.
jenn.

120112

hejhej! har uppdaterat här. och så har jag tittat på den här dokumentären.
johanna

20:39

mormors fina gamla tröja <3
johanna

120111

målar och ritar och älskar att det är lördag och inte söndag
johanna

you want my

kollade inte direkt på super bowl. men kunde ju inte missa detta.
jen.

lite mer.

hejhej hörrni här är lite mer bilder på hur det ser ut hos mig just nu.
känns hur skönt att bo själv. även fast jag typ vill ha en kompis här jämt.
ska skaffa lite fågelmat så jag får lite fågelkompisar iallfall. alltid något hähäe
johanna

onsdag.

hittade en fin tumblr
johanna

blew

i helgen var jag på loppis. hittade en fin skinnjacka för 100 kr.
jenni.

mitt nya hem!!!!!!!!!!tadaa:

har flyttat hela helgen. till världens bästa etta i uppsala(!!)
igår drack vi öl och åt pizza medans vi satte upp lampor
och hyllor och jag har precis tömt alla kartonger. bäst!!
(ps. var tvungen att fota min första frukost.hehe)
johanna

torsdag.

såg ut såhär idag. polo från emmaus knästrumpor och docs.
johanna

make me

n vecka sedan sydde jag en kavaj? bombarkavaj?
något bärbart iaf.
och igår kväll en sjukt enkel kjol.
jen...

games

mmmmm. jen

RSS 2.0