SIGMUND ba

schyssta bågar från acne. synd bara att plast är så dyrt.
johanna

120329

har glömt att visa:jag köpte ju så här fina byxor från american apparel i fredags.!!!
johanna

instagram mars

helbra mars.
johanna

april march

har sett ut såhär och så har jag lyssnat på det här hela veckan
johanna

which way you going, left or right?

såg äntligen death proof.
johanna

★★★dördördör★★★

hittade dom här skorna på sko uno igår.
och dansade i dom samma kväll.
ahhhhh bästttttttttttttttttttt
johanna
*update:tyckte de förtjänade en finare presentation.

whataboutthis

jag har instagram. ska försöka vara bra där.
whataboutthis
jen.

i fredags

hejhej! såhär såg jag ut i fredags
johanna

Would you always, maybe sometimes, make it easy?


hittade den här fina kappan på myrornas för ett tag sen. åaaahhhh vill använda den nu.
johanna

klar.

hej hörrni! länge sen. men jag har de senaste två veckorna vigt mitt liv åt konstfacks
arbetsprover och är äntligen klar. inskickat och klart. dör vad skönt.
johanna

bad girls


vill aldrig ta av mig den här jackan.
på riktigt. truelove.
jen.
och juste. säljer ju mina dr martens här.
om dom inte säljs där,så är det bara att hojta till om någon är intresserad?!

mate

efter fyra timmars sömn är kreativiteten på topp.
läser en kul liten kurs på folkuniversitetet.
och därför sitter jag nu och klipper och klistrar och har det underbart.
jen.

fredag!!!!!

köpte biljetter till the drums till min fina kusin som fyllde 20 i december.
wiiioaa ska bli kul!!!
johanna

onsdag.

såhär såg jag ut idag : favorit tshirt och favorit jeans.
johanna

the shoes

vivienne westwood.
alltså vilka jävla otroliga skor.
jen.

#instagram

tänkte bara säga att ni får följa mig på instagram om ni vill.
där heter jag johannanyberg
johanna

120301

hittade en magnifik miniklänning/tröja på second hand för någon dag sedan
johanna

RSS 2.0