tuesday

EN HELT VANLIG TISDAG FÖR TVÅ VECKOR SEDAN.
jen.

frankrike

på måndag åker jag, jennifer och fyra andra kompisar ner till sydfrankrike och stannar där tio dagar. 
kommer bli så braaaaa!!! de här bilderna tog jag när jag vär där 2010.
// johanna

en fin liten dag

förra veckan hade jag och johanna en fin dag i Stockholm.
jag köpte skor på sko uno och så tryckte johanna tygpåsar.
jen

lite nytt hår

gick till frisören för första gången på ca ett år!! 
nu ska jag vara duktigare på att toppa mig...
// johanna

moonrise kingdom

den var precis lika bra som jag trodde, om inte bättre
// johanna

tygpåsar

hej hej, säljer sådana hära tygpåsar för 150 kr. Fler tryck och bilder finns här
hör av er om ni skulle vara intresserade!
// johanna

tavi & tumblr

bilder från style rookie och min tumblr
+ har gjort en ny lista att lyssna på här ♫
// johanna

bargain market

lite bilder på oss från senaste bargain market av fina tigerlilys

film

framkallade en rulle för första gången på länge!
// Johanna

RSS 2.0