hard to love



en blus från weekday.och för att inte det här ska bli världens
tråkigaste inlägg får ni en spellista wawowoo. trevlig fredag!
johanna

30


fina böcker i ett antikvariat jag gick förbi idag. det var ungefär det enda jag gjorde idag
förutom att vara i skolan och dricka öl i gamla stan.
johanna

kapp

ojoj, vad kappan är mer turkos i verkligheten.
bra är den.
jennifer.

WEEKS AGO

mammas gamla blus utanför stockholm blonde on blonde frukt och nötbröd och ananasjuice
bäst
johanna

44

igår sysselsatte jag mig med att sy klart min kappa.
och läsa bon, min favorittidning.
jennifer.

m

BRA tygpåse från weekday.
och helt okej second hand vinterkängor.
jen.

shadows in warm red wine

dansade runt i den här klänningen i fredags. köpte den samma dag på weekdays
second hand. hade ett par kängor till också. föresten har jag kavajen ut och in
haha. märkte det sen. den kommer från american apprel..
johanna

INSTANT LOAD

hittade den här lilla kameran på loppis förut. funkar nog inte alls
men det gör inget. den får stå på hyllan och se fin ut istället.
johanna

i onsdags


mammas fina gamla kofta. hoppas ni har en fin helg.
nu ska jag iväg på middag.
johanna

PICKMEUPISSUE




fina bilder från senaste i-D
johanna

i

hej bra höstväst.
förtillfället jobbar jag skiten ur mig.
och syr, syrsyrsyr.
Håller på att sy en turkos höstkappa. Visar när den är klar.
Jennifer

★★★★★


abropå film. hoppas ni sett den här på bio nu
fick den jättestora affischen av sture bion
(ännu större än den här hehhe)
johanna

labyrinth


Pan´s Labyrinth.
En film jag kollat på idag.
KOLLA.
jennifer

bikini


köpte en bikini för ett tag sen på american apparel. här är byxorna. får väl
vänta ungefär trehundra år på nästa sommar men det gör inte så mycket.
johanna

there's wolves in the house


frida gjorde ett finfint inlägg om den här bloggen. vad man skulle ta med sig om ens hus någonsin brann. jag skulle allra mest ta med mig vinylspelare, mammas vinylskivor, kamera, farmors glasögon, favoritkoppen, min pyttelilla nalle, externa hårdisken och lite teckningar + mina jackor, lite skor,lite kläder och mina hundar men de fick inte riktigt plats i bild.
johanna

origin


fan vad jag älskar hösten. äter päron från vår gård och går på promenad i en skog med gula löv på marken
johanna

zebra

mina FINAFINAFINA creepers har kommit, hej och hå.
er ska jag älska tills dagen då vi skiljs åt.
jennifer.

in the na




hejhej såhär ser jag ut ikväll. shorts från aa
johanna

painted wall

hesthesthest.

days ahead


köpte ett par helt okej skor här om dagen.
jennifer.

new

lite inflyttningsfest igår.
jennifer.

tall



en kjol från aspuddens loppis
johanna

lower east side.




för precis ett år sen gick jag omkring med min bror på lower east side.
jag saknar new york lite extra idag.
johanna

3-4

Nina kom till mig i lördags. vi åt en massa sushi,hängde på fotografiska och gick på loppis
och second hands. fin helg alltså.
johanna

daydream

fick den här mockajackan för 40 kr på loppisen i aspudden
för bra, nästan.
johanna

STEREO/RECORDS

min nya kompis
johanna

let me

nu har jag oranget nagellack.
orange är typ min favoritfärg.
jennifer.

50



hittat mycket saker senaste tiden. bland annat de här kängorna
johanna

version


skaffade mig en billig klädstång till mitt tillfälliga boende. väldigt bra grej
och föresten så har jag ju börjat skolan. det är finfint.
johanna

lite wow

äntligen lite bilder från wayoutwest.
jen.

RSS 2.0