leo

mera leopard.
här är min favorit tröja för tillfället.
jen.

maj 30


önskar lite att det var 1966 igen. men 2011 är väl okej det med.
johanna

leopard skin pill box hat



ett par skor som jag aldrig köpte. hela tiden för stora eller för små.
johanna

found


hittade en jack daniels flaska förra helgen. den får stå i mitt fönster tills vidare
johanna

snake

förlåt för dålig uppdatering. men den här helgen har gått åt två stylingjobb.
på onsdag kan jag visa ett av jobben.
självklart har jag ändå hunnit shoppa lite.
en blus och en väska. sec och H&M.
jen.

hejehej



hittade en kjol på stadsmissionen från aa för 20 kronor. en såndär kjol som man kan dra på sig när manintevetvadmanskahapåsigochalltärfult.
johanna

sun

vilken vecka. har typ sommarlov. fast jag jobbar intensivt hela helgen.
skulle gärna ha en sådan här kväll just nu.
kom på min skolas modevisning på tisdag, på trädgården i Stockholm.
jen.

redcrossss


kom hem med de här två idag. röda korset hade ett stort bord fullt av dem. fast jag tror inte att polaroiden fungerar. och så hittade jag ett par vida jeans(!!) från cheap monday för 20 spänn. hehe. jag som inte skulle ha det. men jag gillar 70 talet alledes för mycket så det väger upp sånt här.
johanna

Barcelona


I brist på tid och framförallt en bra kamera, kommer lite Barcelona bilder.
och tävlingen kommer snart, lovar.
jen

igår.




var i stockholm igår och träffade nina och elsa. vi kollade lite affärer och jag hittade bland annat
en notebook på uo. senare åkte jag till jennifer (som har en himla massa fina hattar) på kvällen
gjorde vi sådär halvfula tatueringar på slakthuset. bra lördag.
johanna.

!

skorskorskor. billiga skor.
från nelly.
och lite aa strumpor på det.
jen.

goderafton

HEJHEJ. vi ska på slaffshuset ikväll.
johanna och jennifer

go


ph.blev sjukt pepp på att åka iväg någonstans där det finns sol och billiga secondhand marknader.
johanna

?

det här är min nya jacka, den är fett bra och har världens snyggaste foder.
I OCH MED min nya jacka så har jag en liten fråga.
jag har två till mockajackor, inte i behov av tre mockajackor direkt.
och jag tänkte att jag kunde skänka bort en av jackorna till någon som vill.
hur låter det, är det någon som är intresserad?
så kan jag lägga upp någon nice bild på den och typ ha någon flashig tävling.
nice?!
jen.

no time for us

helgen bjöd på euforiska dansnätter. mer sådant.
jen.

i fredags


på uplands. boris & the jeltsins spelade och det var en finfin kväll.
johanna

animals


är lite zebra ikväll. tröjan köpte jag på en second hand marknad i frankrike för 1 euro. bra grej.
johanna

i-D


fin tidning. bild från karoline.
johanna

cloud

molnbody från aa.
sån därn sak jag tog när jag vann.
jen.

3:18


världens bästa blus. från monki.
johanna

weeknd

åh, en av världens bästa helger har jag haft.
åkt lite djurgårdsfärja, hängt på cafén, grillat.
allt bra som man kan göra.
jennifer.

!!!!!!!!


nu är dom lagade!!!!! hoppas jag kan ha dom hela sommaren. då var 75 kronor på myrorna rätt värt.
johanna

maj


eftersom jag är fattis och inte kan ha premium så får ni en allra sista låtlista. för nu får jag typ bokjotta spotify ett tag.
johanna

towns



glöme bort att jag köpte den här sammets-skjort-grejen i måndags och att jag har ett par trasiga creepers liknande skor som jag nästan lagat. på tal om trasiga skor.
johanna

EPIC WINNING

jag vann 1500 kr på AA, så jag gick runt där länge idag för att hitta något nice.
valde bl.a dessa asjävlasjuktbra solbrillorna.
jennifer.

shoes


mina bästa skor gick sönder för ett tag sen. måste hitta några som verkligen håller.
hoppas hitta några bra på loppis i helgen.
johanna

250129


samlade ihop lite bilder från portmanteau som har varit hur bra som helst. längtar till höstterminen.
johanna

dyrt.





men fint. tror att det mesta kommer här och här ifrån. om ni undrar.
johanna

sådär vill jag ha det


ska leta efter en sån där hylla på loppisar i sommar. har bestämt
att jag och jennifer ska dra på loppisroadtrip. nice liksom.
johanna.

LL

amen, snygg.
jen

BRASILIEN

bra väder går över till dåligt väder.
då vill jag åka till Brasilien, på riktigt, typ nu.
hittade dessa bilder i Vouge Espana på vägen hem från Barcelona.
jennifer

kval

johanna tog fina foton på kvalborg.
jag bland massa ballonger. fett nice.
jen.

barbent



bara därför blev det fem grader ute. men snart kanske. xxx
johanna.

valborgnatt




bra fast kall kväll. fint häng på massa bra ställen. hittade ett tyg på marken
som jag ska sy lite kläder av också.
johanna

valborg


valborg, shorts och glitter är bäst.
johanna

RSS 2.0