photobooth i revy

photobooth under senaste halvåret. mest tusentals
bilder på sånt här, kläder...
GOTT NYTT ÅR PÅ ER NU XXXXXXX
johanna

juni juli och augusti.

åkte till frankrike. såg bob dylan på peace and love vilket var det bästa jag gjort ungefär.
träffade massa fina människor. sommarjobbade. gick på popaganda och drack en massa öl.
johanna

falling for a ghost like you


hittade äntligen den perfekta skolväskan.
får plats med allt.
johanna

mars april och maj

bra månader. gick på en berghs-kurs. fotade massa analogt.
hade en riktigt rolig klubb. dans dakar. valborg och vår.
johanna

gold

polo jag köpte för ett tag sen
johanna

28

hej hörrni!! lite sen god jul från mig. har varit på julfirande och fått fina paket, tittat på massa film
och dansat bort skavsår de senaste dagarna. hoppas ni har de bra!!
johanna

GOD JUL

GOD JUL/
jennifer & justin

dec-jan-11

förra december när jag pluggade konstvetenskap och hade ojämn frisyr och jennifer och jag började blogga.
johanna

wonders

gillar det här.
jen

from cincinatti with love

nya bästisar i ur och skur från dr martens. och nu har jag jullov!!
ska bara dricka glögg måla och äta pepparkakor.
johanna

all day and all of the night.

navet spelade på vår sista klubb och frida gjorde fina visuals.
har dansat på ölkladdiga golv hela helgen.
johanna

äcklig

alltså. FREDAG.
ikväll har johanna klubb i Uppsala, önskar jag kunde vara där.
men istället  tar jag mig ut i Stockholm, iförd ny jacka.
jen.

silver.

hittade den här klänningen på myrornas. la upp den och sydde om den litegrann.
och vet vad jag ska ha på mig 31/12. försten, på tal om silver.
så beställde jag de här skorna förra måndagen. åh vill ha dom nuuuu
johanna

for sale

jag säljer lite tygpåsar på beställning här!, så mejla mig om ni är trötta på götgatan 31 kaninen hehe.....
johanna

hang on

nyårsklänning.
jen.

fredag.xxxy.

hejhej.såg ut såhär igår när jag var och dansade på nation.
johanna

tygpåse

tryckte den här igår. tänkte göra några till min skolas julmarknad på lördag
kom förbi vetja!!
johanna

PEARL

fuck, jag älskar att slå in paket.
jävla hobby???
jen.

yellow


dog lite när jag fick denna video visad för mig.
jen.

7e

mysfakepälsjacka jag sydde en kväll förra veckan.
och nya låga dr m´s.
jen.

tisdag


ny blus från american apparel och ett par shorts från bikbok.
och det har faktiskt kommit lite snö!!
johanna

Honey, go take a shower

nittiotalet är intressant.
upptäckte att hon är ju ganska kul, eller sjuk eller ja, jag vet inte.
jen.

lördag

var på bästaste julbordet hemma hos jennifer och bra klubb igår
johanna

OYSTER 95

bra tidning
johanna

torsdag.

köpte bra nagellack för ett tag sen. gult alltså(!!!) och här har ni en ny SPELLISTA !!
johanna

first

jävla shoeaholic.
jen.

RSS 2.0