midsommar hej hej

hoppas ni hade en superbra midsommar! det hade vi
// johanna och jennifer

too much time spent on nothing

såg ut såhär i fredags när jag grillade och kollade på fotboll. mammas gamla blus och kavaj. och shorts från american apparel. bästa plaggen
/// johanna

flickr

hejhej! uppdaterade min flickr
/// johanna

BARGAIN MARKET 8-9 JUNI

imorgon och på lördag är det bargain market och jag och jennifer står igen!! WIHO
kom och fika, häng och fynda kläder!!!
// johanna och jennifer

söndag

kjol och tröja second hand. skor från sko uno
// johanna

en berättelse om mitt hem

det här är vad jag gjort ca hela april och maj. lite arbetsprover till beckmans kvällskola.
en av uppgifterna var att göra en berättelse utifrån sitt hem. så jag gjorde en lergubbe
av mig och fotade. här har ni hela!
// johanna

maj

lite hur maj och början av juni har sett ut i instagram. 97% av maj tillägnades beckmans arbetsprover men har även hunnit dricka massa öl, solat i park, gått på konsert, och gått ut min fina braiga konstskola. :'( :'(
// johanna

RSS 2.0