kvalborg


imorgon är det sista klubben och den här helgen kommer bli bäst
johanna

socks

sitter hemma och bara väntar på att tiden ska gå.
jag vill ju ha FRIDAY FRIDAY.
funderar på något av detta att fira Valborg i Uppsala i.
jennifer.

aa.


på tal om american apparel så blev jag klar med min låtsas-lookbook till berghs. ni kan se mer här
johanna.

tattootototo


hejhej. jag har klippt mig och blivit lite blondare fast det syns typ inte. och fått en stämpel på min handled. det skulle vara fint med en riktig där någon gång. eller vad tycker ni??
johanna

surprice

jag gillar överraskningar.
typ som denna jag fick i skolan idag.
jennifer.

1980


lee krasner.
johanna.

++++


glad påsk på er! idag kunde jag äntligen
ha jeansshorts och bara ben.
johanna

flickr/found




1234.
johanna.

ll.

svd kultur hade fin framsida idag.
johanna

21 april.




silvernagellack. kaffe och crystal fighters.
hoppas ni har de fint ni med. xx
johanna

LAST

hittade fin bild som Johanna ritade åt mig när jag fyllde år förförra sommaren.
jennifer.

glitter

Hemma från London. Sommar i London. Älskar London.
Imorgon åker jag till Barcelona.
jennifer

mån+tis




måndag+tisdag tog jag tidigt tåg till stockholm för introdagar
på nyckelviksskolan. vill gå där i höst.
johanna.

X2





två jackor jag hittade på second hand förra veckan.
och så är jag lite avundsjuk på jennifer som är i
london just nu.
johanna.

re:


 vill använda strumpor till bara ben nununu.
johanna


pattern

Det här tyget går inte att förklara med ord.
Det är så otroligt fint och det ska jag iaf sy shorts av.
jennifer

aa.


lite av slutprojektet i kursen jag går på berghs. tänkte göra en lookbook.
johanna.

sunsun.


vill ha alla på mittersta hyllan. anywho
johanna.

red

parisshorts. röda i skinn.
jennifer.

nionde

påväg hem inatt.
jennifer

0

weekday skor som är sprayade i svart.
jennifer.

tonight

i paris.
nu i uppsala.
jennifer

strangers


ikväll är det mera klubb.
johanna.

#2



i fredags var det klubb igen. och nu längtar jag till sista april.

johanna

loppis.





lite bilder från förrförra helgen.
johanna.

f.


hej då snö!!!!! kom inte tillbaka
johanna.

I´ll give you some more.

MER PARIS.

3 things

Tre av de saker jag köpte i Paris.
Blommig blus, glittriga strumpor och fin väska.
jennifer.

PARIS

Hemkommen från Paris.
Underbar resa med museer, marknader och värme.
jennifer

I KNOW PLACES



lykke li. och här är en lista.

johanna.

RSS 2.0