sep-mars




lite hur det kan se ut i min mobilkamera. new york i höstas. jennifer dj och the concretes spelade. fina kläder från weekdays second hand som jag aldrig köper och best coast.

johanna.

i´ve got some new shoes

igår stod jag och johanna på en loppis och sålde gammalt.
jag hittade dessa skor, ganska nice. 70 kr.
jennifer.

24.



köpte en stor gammal portfölj (så nu behöver jag inte den här)
och en vårkappa på emmaus. under 300 kronor
så jag är glad.

johanna.

prada


fint med silver.
/style.com

johanna.

high price

Syr jeans i skolan just nu, ett par i orange.
Hemma syr jag mest shorts, shorts, shorts.
Här är ett par jag sydde förra veckan, samtidigt som jag kollade på The Wire, fettbra serie förövrigt.
jennifer

BRA DAG.


hittade massa fint på second hand. bland annat 8 tallrikar för 5 kr styck.

johanna.

V



fint nummer av vouge paris.

johanna.

a little bit

en liten del av en stor samling kläder.
jennifer

paris

Nu är det 10 dagar tills jag åker till Paris.
jen.

klockan tio.


dricker te och lyssnar på lykke li. och så ritar jag lite. woo.

johanna.

KONSTIG

IKVÄLL.
utanför min lilla lya.
jen.

16.



1.2

johanna.

and jeans.


blus från röda korset och nya svarta jeans från bikbok.
johanna.

i want.

skulle också vilja ha dom här skorna.
lyll
.jen

idag.


jag gillar gamla trapphus. och mina dr martens.

johanna.

Barcelona

NU har jag bokat resa till barcelona i påsk.
Min tredje utomlandsresa inbokad i april.
.jennifer

take care now


skjorta från aa. docs. byxor från weekday.

johanna.

birkastan



typ helt okej.

johanna.

SKOR


hej opening ceremony. ni får hemskt gärna skicka skor till mig också. bara så ni vet.
bild:sandrabeijer.

johanna.

orange

mina fina berlin byxor som jag har haft på mig idag.
jen.

för ett år sen. ungefär.



såhär såg det ut när jag framkallade film för ett år sen.
jag vill bara ha vår.

johanna.

HAVANA


köpte ett nytt läppstift från make up store. havana.

johanna.

..




erdem/damir doma

johanna.

first

Första måndagen i mars.
Jag njuter av sista lediga dagen.
Köpte med mig en Bon hem.
Dricker te och äter skorpor.
jennifer.

I love it cheap

skor för 10 KRONOR.
snygga också.
det gör mig glad.
jennifer.

202020202020


bakade en rosa morotskaka till en fin 20 åring igår.

johanna.

CARDBOARD


1.2

johanna

AS WE CROSS


vårpeppen kom idag. häng i solen med jennifer.

johanna.

FFFFFRANCE


jag vill ha frankrike nu. åker 18:e juni. och det här är typ det man behöver.

johanna.

DISCOBALL

Johanna, känner du igen den här?
Min, tydligen kleptoman till, pojkvän tog den i fredags.
Själv hittade jag världens godaste chips hemma hos mina föräldrar.
IKEA.
jennifer.

RSS 2.0