31



en annan blus. kostade väl 15 kronor eller nåt sånt. längtar efter lön, loppisen på bondegatan
och popaganda just nu. ska ni dit??
johanna

eller nåt sånt här


från stranden i frankrike. vill tillbaka lite.
johanna

deep inside the ever-spinning



en blus från frankrike.
johanna

MINUS/ZERO


varför måste skor gå sönder för. fan. kan jag
inte bara få ett par som håller.
johanna

picknick


vill ha picknick i solen. med vinylspelare, öl och sånt. det vore fint.
johanna

tisdag



hejhej. idag såg jag ut såhär. klänning från weekday
och tröja från marknad i frankrike.
johanna

mhm

alltså pengar, älskar dagen efter man fått lön.
köpa saker. typ köpa skor.
jennifer.

26

jennifer.

far

om två dagar är jag på Emmabodafestivalen.
försöker packa och fördriva tiden.
jennifer.

left.




blev opepp på att jag inte ska till emmaboda iår heller.
här är iallafall arvika förra året. det var finfint.
johanna

23


köpte nya solglasögon igår. hehe. det är väl det
enda bra som hänt just nu.
johanna

en mössa




hittade en liten skeppparmössa på myrorna. inte nån särskild eller så men den fick duga. hejhej
johanna.

min kväll.

Denna härliga fredagskväll har bestått av bra saker.
Sushi, bon, katt och klädval inför emmaboda.
jennifer.

slit

läppar i nytt läppstift.
jennifer.

48 minuter


här kommer äntligen spotify lista. det var längesen va??
har fortfarande inte nått premium eller så men men.
johanna

b


tycker den här bilden i senaste elle var himla fin
johanna

rätt så ny





hittade en bra höstkappa på myrornas för ett tag sen. invigde den redan i lördags.
lite konstigt. men behövdes verkligen. och nu har jag öroninflammation..
johanna

DIANA F+


den här var ju ungefär det finaste jag sett. från urban outfitters.
johanna

bubbla

bubblor.
jennifer.

++


ritade lite.
johanna

Utkast




lite hur mitt skrivbord ser ut (koppen brukar inte stå sådär på böckerna, men kom på att jag inte visat den så den fick stå där nu) hur som helst. lite av mitt skrivbord.
johanna

yesterday

igår sydde jag ganska mycket...
sydde bl.a denna playsuit...?
jennifer.

västgöta nation, öl och lördag




i lördags såg jag ut såhär. det var lite sommarklubb. sommaruppsala står rätt stilla annars. så det var ju bra. och föresten kostar nog det jag har på mig bara ungefär två dollar, en euro och
nittio kronor. bra grej det med.
johanna

bo någonstans


jag sommarjobbar mest just nu. och så letar jag någonstans att bo
i stockholm. får se hur bra det går
johanna

papers





lite bilder från jalouse
johanna

festivalskor

tre veckor tills emmabodafestivalen.
och jag har kirrat bästa skorna på Stockholms stadsmission.
jennifer.

110707


köpte lite skivor för någon dag sen. skulle vilja ha på
vinyl också men jaja det här är finfint det med
johanna.

lite mer




lite festival genom engångskamera
johanna

6

ny jeansjacka med skinnkrage.
ganska nice.
jennifer.

ny plånbok



hittade den här i frankrike för 100 spänn.
johanna.

3 bilder från juni



//johanna.

broke

mina finafina skor.
bara faller sönder.
åh vad ont det gör att se.
jennifer.

bad things

idag har jag börjat kollat på nya säsongen av true blood.
bäst av allt är ändå vinjetten.
jennifer.

P&L





så. är hemma. och ska sova i en vanlig säng igen. lykke li tog jag mest bilder på. och bob var helt underbar,jag dog rätt mycket och skrek mig hes och har nog aldrig varit så lycklig. faktiskt.
johanna.

(be sure to wear some flowers)


hittade massa kläder på en marknad nere i frankrike, bland annat den här blusen för någon euro.
jag har nog aldrig hittat så mycket kläder för så lite pengar alltså.
johanna

dis


älskar sommarkvällar. finns det någonting bättre?!
jennier.

RSS 2.0